وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

مایلی کهن:آقایان کاری کردند که پرسپولیس منحل شود /من را کشته بودند که سرمربی تیم ملی شوم

ارتش سرخ دات کام :

سرمربی سابق تیم ملی گفت:وقتی در تیم امید بودم به من می گفتند که یک بازیکن را جزو 40 نفر بیاور،یک پژو به تو می دهیم.

محمد مایلی کهن در گفت و گویی عنوان کرد: ابتدا به آذربایجانی های غیور و دلاور به دلیل موفقیت تراکتورسازی در قهرمانی جام حذفی تبریک می گویم.همچنین به مردم نجیب ،کویر نشین و عزیز کرمان هم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: در فینال جام حذفی یک بازی جوانمردانه را دیدیم.برخلاف اینکه حیلی ها می گویند فوتبال جنگ است ولی من روز جمعه یک بازی خوب و جوانمردانه را دیدم.فوتبال هنر است و خیلی زیبایی ها دارد ولی ما بعضا به خاطر منافع شخصی مان از واژه جنگ استفاده می کنیم.در حالیکه اصلا اینطور نیست.

وی درباره اینکه آیا هنوز بر این باور است فوتبال ناپاکی دارد گفت:فوتبال خودش قداست دارد و ناپاک نیست.یک سری عواملی مثل من نفوذ می کنند و ما هستیم که ناپاکیم و مسائلی مثل کارت به کارت را وارد می کنیم.فوتبال بالذات زیباست.

مایلی کهن درباره اینکه گفته بود کارت به کارت مساله اصلی فوتبال نیست و مساله اصلی بحث شرط بندهاست اظهار داشت:واقعیت این است که خیلی از مسائل در فوتبال ما هست که به اینجا رسیده است.تماشاگر چرا به استادیوم نمی رود؟تیمش هم در رده های بالای جدول است ولی باز به استادیوم نمی رود.

وی درباره اینکه آیا نتایج فوتبال در خارج از زمین تعیین می شود گفت:خیلی جاها اینجوری بوده است.هم تیم هایی که قهرمان شدند و هم تیم هایی که افتادند.آنهایی که می گفتند ما با لیدرها مخالفیم جطور با لیدرها همراهند؟اکثر قریب به اتفاق این مسائل هدایت شده است.تماشاگر یک گل عقب است یکدفعه علیه ایکس و ایگرگ شعار سر می دهند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره کاندیداتوری خود در مجلس اظهار داشت: به من گفتند که به گروهها اضافه شو.کاشانی،دبیر و فائقی زنگ زدند.گفتند در هر لیستی بروی یقینا رای می آوری ولی من گفتم همیشه مستقل هستم.900 هزار تومان هزینه کردم و تراکت ها را تهیه کردم.کاندیدای مستقل بودم.من 95 هزار و هشتصد و هفتاد و هشت رای آوردم و نفر شصت و ههتم شدم.برخی عزیزان که 4 روزنامه داشتند و هر روز با افراد مشهور عکس می انداختند شش هزار رای هم نیاوردند.
  
وی درباره اینکه در کمپین حمایت از احمدی نژاد حضور داشت گفت: من جزو کمپین او نبودم ولی خودم به احمدی نژاد در هر دو مقطع رای دادم.احمدی نژاد وقتی در شهرداری بود و می خواست یک ورزشگاه را در منطقه 18 افتتاح کند من به آن مراسم دعوت شدم.

مایلی کهن تاکید کرد: وقتی تواضع و سادگی و خضوع ایشان را دیدم خیلی خوشحال شدم.خدمات زیادی که او در شهر تهران انجام داده بود من را مجذوب کرد.البته احمدی نژادهم مبرا از خطا نبود.من کارمند تربیت بدنی بودم و در آن مقطع مسول سازمان تربیت بدنی آخرین فردی بود که انتخاب شد.45 روز بعد احمدی نژاد من را خواست و من عرض کردم هاشمی طبا بهترین رییس سازمان است.

وی ادامه داد: همه فکر می کردند من رییس سازمان می شوم.چون 27 سال در همه رده ها کار کرده بودم ولی نخواستم.پیشنهاداتی شد ولی نپذیرفتم.هاشمی طبا مرد بزرگی در ورزش کشور چه در قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب بوده است.او با تیمی که داشت خدماتی کرد که غیرقابل وصف است و فکر نمی کنم کسی مثل او حالا حالا ها بتواند کارکند.پس از آن رسول خادم را پیشنهاد دادم.خادم در آن مقطع در شورای شهر بود.شورا هم 15 نفره بود.یک رای خادم مانده بودکه شهردار انتخاب شود او به قالیباف داد و او شهردار شد و علی آبادی به ورزش آمد.پس از 6 ماه مصاحبه کردم و گفتم آدمهایی در شرق آسیا کارهایی می کنند که درست نیست هاراگیری می کنند.من هم می گویم آقای علی آبادی استعفا بده.من با خیلی از بحث هایی که در دولت احمدی نژاد می شد موافق نبودم ولی طبعا او را باز هم آدم برتری می داستم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره درگیری خود با یکی از هواداران این تیم در دوران بازی اش گفت: من عاری از اشتباه نبودم.الان می گویم این ها ترمزهایی بوده است که نباید انجام می دادم.این بحث به خودم نبود.علی مانگا که متاسفانه الان در بیمارستان است روز قبلش آمد و گفت من با تو کاری ندارم ولی فردایش به یکی ازدوستانم اهانت کرد.من اصلا زورم به او نمی رسید ولی این کار نمادین بود.همین باعث شد بقیه هواداران با او برخورد کنند.

وی درباره اینکه در زمان حضورش به عنوان بازیکن در تیم ملی در یک مسابقه داور را زده است اظهار داشت:در آن زمان 4 نفر به همراه تیم بودند.حسین آبشناسان،تقی جهانی،نصرالله سجادی و جلال چراغپور هم بودند.این دوستان با هم مشکل داشتند.وقتی آنجا رفتیم بازی اول را که قرار بود با ژاپن بازی کنیم حدفاصل دهکده تا محل برگزاری بازی را نمی دانستیم چقدر است.وقتی به آنجا رسیدیم دو نفر از آقایان می گفتند باید نماز بخوانیم و دو نفر دیگر می گفتند نباید بخوانیم.بحث منیت بود و این مسائل به تیم تزریق می شد.من به داور چک نزدم ولی از پشت هلش دادم.اعتراضات زیادی نسبت به داوری در زمان حضورم داشتم.البته دو بار به عنوان سرمربی ازکشورم خارج شدم و به عنوان مربی اخلاق انتخاب شدم.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره درگیری های خود با خبرنگاران گفت: روزهایی بوده که من برای خبرنگاری چایی بردم.حتی خبرنگار را نمی شناختم ولی وظیفه ام را انجام دادم.متاسفانه در مقاطعی برخی روزنامه ها با ملیت مبارزه می کردند.به سمت یک خبرنگار رفتم ولی اینکه بزنم نه.ما 45 کیلو بیشتر نیستیم.آقای رییسی به خاطر اهانت هایی که کرده بود 75 ضربه شلاق خورد.

وی درباره اینکه چه زمانی به این نتیجه رسید که بیانیه صادر کند اظهار داشت: من بیانیه تند ندادم.در ورزشگاه آزادی سرمربی سایپا بودم و نمی توانستم روی نیمکت بنشینم.دکتر نعیم،پسرم آنجا بود.این بحث ها هدایت شده بود.تیم من مردانه بازی می کرد.وقتی تیم من جلو باشد یا عقب باشد هیچوقت وقت تلف نمی کند.متاسفانه در آن روز به خصوص به خانواده من در حضور پسرم توهین شد.این بحث کاملا هدایت شده بود و حسودی شده بود که چرا من سرمربی تیم ملی شدم.کسان دیگر تمایل داشتند سرمربی شوند نشده بودند.من را کشته بودند که سرمربی تیم ملی شوم ولی نمی شدم.علی آبادی ساعت 10 شب تماس گرفت که قبول کنم.می خواستند یک نفر را به عنوان کمک به من تحمیل کنند.تاج می خواست منصور ابراهم زاده را به من تحمیل کند.من ابراهیم زاده را از زمان تیم امید می خواستم.او آدم قابلی است ولی در آن مقطع ممکن بود من کاری را بخواهم انجام بدهم و او بگوید که شما من را نگذاشته ای.

مایلی کهن افزود:سرمربیگری تیم ملی یک برند است.معاملات زیادی رخ می دهد.وقتی در تیم امید بودم به من می گفتند که یک بازیکن را جزو 40 نفر بیاور،یک پژو به تو می دهیم.من اهل معامله در این موارد نیستم.همیشه گفته ام به مردمم دین دارم.

وی درباره درگیری خود با علی دایی گفت: درباره این ماجرا تا دلتان بخواهد به دادگاه می رویم.ایشان اهانت می کند.در مقاطع مختلف بحث بوده است.علی دایی پس از جام جهانی 2002 باید فوتبال را کنار می گذاشت.ما نظرمان را گفته بودیم.

مایلی کهن افزود: چه آدمهایی که پشت دایی ازبین رفتند.هاشم حیدری،فرهاد مجیدی،یونس گراییلی،افشین چاوشی و خیلی های دیگر.همه کارشناسان بر این باور بودندما در جام جهانی 2006 در نوک حمله مشکل داشتیم.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره گفت و گوی خود با شبکه من و تو و اینکه برخی انتقاد کردند که چرا او با برخی شبکه های خاص صحبت کرده است اظهار داشت: شبکه خاص نداریم.ما برای خودمان شبکه خاص ایجاد می کنیم.برنامه هایی که از ویتامین سه می بینم گریه می کنم از بی بی سی و صدای آمریکا و سی ان ان نمی بینم.یک عزیزی به نام آقای برادران با من تماس گرفت و من هم صحبت کردم.رسانه به قدر کافی وجود دارد که به دنبال من هستند با من صحبت کنند.

وی درباره گریه خود پس از بازی سایپا مقابل تراکتورسازی گفت: این گریه ها عجیب و غریب نیست.من همیشه می گویم در زمان باخت ها خودم را به آدم شدن نزدیک تر می بنیم.فوتبال عشق من است ولی نه با کارت به کارت کردن و پروفسور شدن.ما آنجا دو بر صفر جلو بودیم و از ابتدا به داور فحاشی کردند.دو بر صفر بودیم و در نهایت دو بر دو شد.مربی تیم مقابل به داور اعتراض کرد که تماشاگران بیشتر تهییج شوند.من به او گفتم این داور مثل من و شما زن و بچه دارد.توهین به او یعنی توهین به من.موقعیکه به کنفرانس رفتم برای آن داور گریستم.تازه می گفتند این داور توهین کرده و می خواستند او را به کلانتری ببرند.با آن فشارها یک گل را به ناحق خوردیم.من منجر شدم که داورها بروند.

مایلی کهن افزود: خیلی ها گفتند ما به مصلی رفتیم که تیم دار شویم.اگر می خواستم از احمدی نژاد امتیاز بگیرم درخواست میلیاردی می کردم.من درخواست وام برای یک روشندل کردم.نامه اش هم موجود است.احمدی نژاد رییس جمهور بود.من هم می توانستم مجوز بگیرم و یا وام میلیاردی بگیرم ولی نکردم.

وی درباره تراشیدن موی خود در مراسم حمایت از سرطانی ها و اینکه برخی گفتند مایلی کهن ریا کرده است گفت: سرطان به جز درد هزینه دارد.ما از آنها روحیه و الهام گرفتیم.آنها بودند که به ما خیلی چیزها یاد دادند.هر کسی هر تصوری می خواهد بکند به من ارتباطی پیدا نمی کند.

مایلی کهن همچنین درباره پرسپولیس گفت: فکر می کنم این آقایان آمده بودند پرسپولیس را نابود کنند.کسی که خودش یک میلیارد می گیرد.مگر موقع تسویه حساب است؟هفتصد میلیون آقای سرمربی نقدا گرفته است و رسید داده است.سیصد میلیون را هم رسید نداده است.نوری گفت هشتصد و پنجاه میلیون پول گرفتم.بعد قبل از بازی استقلال اعتصاب می کنند.

وی افزود: پارسال که تیم دوازدهم شد برخی از اعضای خط دفاعی پرسپولیس را شهرداری تهران می خواست اتوبان به نامشان کند.به وزیر ورزش این مملکت توهین شده است.می گویند مگر می خواهی از جیب خودت بدهی؟مشکلات پرسپولیس با این چیزها حل شدنی نیست.آقایان کاری کردند که پرسپولیس منحل شود و نابود شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد