وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

کسب و کار تبدیل یک سرگرمی به شغل


اگر می خواهید از سرگرمی های خود درآمد داشته باشید، باید در جستجوی کارآفرین های موفق در حوزه سرگرمی خود باشید و روند موفقیت آنها را دنبال کنید. از خودتان بپرسید آیا می توانید از خدمات مشاوره، ویدئوها، لوازم فرعی، کلاس ها و سمینارها، فروش محصولات و قطعات و غیره درآمد داشته باشید؟

شما چطور شغل خود را انتخاب کرده اید؟ آیا شغلی را انتخاب کرده اید که فکر می کردید آسان است؟ یا جذاب است؟ یا باکلاس است؟ یا حرفه ای را دنبال کرده اید که به علایق و سرگرمی هایتان ربط دارد؟ به احتمال زیاد تصمیمات خود را بر اساس علایق تان نگرفته اید، ولی باید این کار را می کردید.


چرا؟ زیرا سرگرمی ها و علایق چیزهایی هستند که شما آنها را انتخاب می کنید، و فعالیت هایی هستند که احتمالاً در آنها مهارت دارید و تمایلات واقعی شما را نشان می دهند.

در اینجا به چند راه برای استفاده صحیح از سرگرمی ها و علایق اشاره می کنیم:

• به دیگران یاد بدهید چطور کاری که دوست دارند انجام دهند مثل آشپزی، یا زبان های خارجی . می توانید در آموزشگاه ها درس بدهید یا برای خودتان کلاس های خصوصی تشکیل دهید. همچنین می توانید کلاس های اینترنتی بگذارید.

  

• محصولات یا لوازمی برای مشتاقان سرگرمی خود اختراع کنیدبسازیدوارد کنیدبفروشید. برای مثال، اگر به خوراکی خاصی علاقه دارید می توانید لیوان، تیشرت و وسایل دیگری با موضوع آن بسازید و تولید کنید و بفروشید.

• بیزنس آن سرگرمی را تدریس کنید. برای مثال اگر به صنعت نشر علاقه دارید، ولی عاشق آشپزی هستید، می توانید به افرادی که در صنعت مواد غذایی هستند یاد بدهید که چطور کتاب های آشپزی خود را چاپ کنند.

• در مورد سرگرمی خود حرف بزنید یا بنویسید. موضوعاتی که به سرگرمی ها، چشم اندازهای تاریخی و داستان های آنها مربوط می شوند برای علاقمندان بسیار جالب اند.

• در مورد آنچه دوست دارید و به آن علاقه دارید، تور درست کنید. برای مثال اگر به پیتزا علاقه دارید، تور پیتزاخوری بگذارید یا اگر به دوچرخه سواری علاقه داری، تور دوچرخه سواری در مناطق مختلف بگذارید.

• وسایلی که به موضوع علاقه شما مربوط هستند را تعمیر کنید. اکثر سرگرمی ها برای خودشان وسایل خاصی دارند، که تعمیر آنها به مهارت و دانش افراد علاقمند نیاز دارد. می توانید کامپیوتر تعمیر کنید، دوچرخه تعمیر کنید یا قطعات گمشده لوازم غیرعادی را تأمین کنید.

اگر می خواهید از سرگرمی های خود درآمد داشته باشید، باید در جستجوی کارآفرین های موفق در حوزه سرگرمی خود باشید و روند موفقیت آنها را دنبال کنید. از خودتان بپرسید آیا می توانید از خدمات مشاوره، ویدئوها، لوازم فرعی، کلاس ها و سمینارها، فروش محصولات و قطعات و غیره درآمد داشته باشید؟ با این کار مدل ها و الگوهایی برای درآمدزایی از سرگرمی های خود می یابید و می توانید از آنها کسب اطلاعات کنید.


پیام سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد