وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

» جذابیت پایتخت 3 از دو سری قبل خیلی بیشتر است

مهرداد جلوخانی: باید بگویم پایتخت 3 از مجموعه از آنچه سال های گذشته پخش شد، جذاب تر است. طنز ظریفی در کلیت کار وجود دارد و به خصوص قسمت اول آن بسیار خنده دار از آب در آمده و گروه اطمینان دارند نوروز 93 این سریال...

تصویربرداری و تدوین مجموعه «پایتخت 3» برای پخش در نوروز 93 در حال انجام است.

 صداگذار این سریال درباره آخرین خبرها از این مجموعه پرطرفدار گفت: به اتفاق دستیارانم حسین ابراهیمی، مرتضی احراری و سپیده ادیب‌زاده در حال صداگذاری مجموعه «پایتخت 3» هستیم. فکر می‌کنم تصویربرداری تا اواسط نوروز ادامه داشته باشد و ما به طور همزمان صداگذاری را انجام می‌دهیم. تدوین با سرعت در حال انجام است و البته این موضوع چیزی از کیفیت کار نمی‌کاهد.

  

حتی باید بگویم این سری از مجموعه از آنچه سال های گذشته پخش شد، جذاب تر است.
مهرداد جلوخانی گفت: طنز ظریفی در کلیت کار وجود دارد و به خصوص قسمت اول آن بسیار خنده دار از آب در آمده و گروه اطمینان دارند امسال قدم اول به خوبی برداشته می‌شود و مخاطبی که اولین قسمت را تماشا کند، نمی‌تواند از خیر تماشای سایر قسمت‌ها بگذرد.

مدت زمان هر قسمت گاهی به بیش از 60 دقیقه می‌رسد، اما کار، ریتم درستی دارد که بیننده از تماشای آن خسته نمی‌شود. من به سهم خود سعی کردم در بخش‌هایی که اهمیت صدا بیشتر به روند کار کمک می‌کرد، به گونه ای عمل کنم که حق مطلب ادا شود.


منبع: سوره سینما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد