وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

دانلود آهنگ جدید اسفندیار محمدی به نام ایران من

دانلود آهنگ جدید اسفندیار محمدی به نام ایران من 

mohamadi 300x240 دانلود آهنگ جدید اسفندیار محمدی به نام ایران من

ترانه و خواننده : اسفندیار محمدی
آهنگساز : توحید پوریان
تنظیم : میلاد مولایی
دکلمه : اسفندیار محمدی

دانلود در ادامه مطلب

  

00:00
00:00

لینک مستقیم

لینک دانلود با کیفیت320

لینک کمکی

لینک دانلود با کیفیت320

متن آهنگ

ایران

ای سرزمین علمو دانش

ای مظهر ایستادگیو ستایش

ای سرزمین لالهای عاشق

ای سرزمین دشتهای شقایق

من سرباز ایرانمو ایران وطن من

من عاشق این خاکمو پرچم کفن من

روحم به فدای کشورم ایران جان تن من

ویران شود آن کس بگردد دشمن من

ایــــــــــــران

قطره قطره خون رگهای تنم

به فدای خاک پاک میهنم

هم مظهر عشقیو هم ایمان من

مراهم روحیو هم تنی ایران من

شکوهو عزتت ایران شده حرف زبان من

به غیر از نامت ای ایران نباشد در کلام من


ویکی فر وب


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد