وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

دانلود کتاب سخـنان ناب اندیشمندان و متفکران

نویسنده: رضا دوگر

ناشر: www.pcseven.com

نوع فایل: PDF

حجم کتاب: 1.85 مگابایت

دانلود

نگاهی به مشکلات زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی

 حالا که روزهای بالا و پایین رفتن از پله‌های دانشگاه و دقیق شدن روی برگه‌های انتخاب واحد و ثبت‌نام گذشته و به سلامتی یاد گرفته‌اید که قانون کتابخانه دانشگاه چیست و بهترین موقع رفتن به غذاخوری کی است و احتمالا اخلاق استادها و مقررات حضور در کلاس هم دستتان آمده، احتمالا تازه چشم‌تان به روی یک حقیقت تازه باز شده و آن هم زندگی در یک فضای جدید و با آدم‌های جدید است.
به این فضای تازه می‌گویند خوابگاه؛ جایی که شما احتمالا با چند تا دانشجوی دیگر زیر یک سقف زندگی می‌کنید و از حالا به بعد لحظه‌هایتان با آنها پیوندخورده است.

ادامه مطلب ...

مدیریت بر رمز های عبور توسط Kristanix Software Password Manager

استفاده از رمزهای عبور در دنیای کامپیوتر امروزه به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. استفاده از رمزهای عبور برای ورود به وب سایت های مختلف و خصوصی، برای اتصال به پایگاه های داده ای و ... همگی در دسته نیازهای این موضوع مهم برای کاربران می باشند. استفاده از این رمزهای عبور مختلف و متنوع ممکن است کاربران را دچار مشکلاتی نمایند  به خصوص این که کاربرانی که در وب سایت های مختلف عضو می باشند و از نام های کاربری و رمزهای عبور متعدد برخوردار می باشند در هنگام استفاده از این رمزهای عبور گاهاً دچار مشکل می شوند.
نرم افزار Password Manager Deluxe ابزاری قدرتمند جهت مدیریت بر رمزهای عبور مورد استفاده خود در وب سایت ها و دیگر ابزارها می باشد. این نرم افزار رمزهای عبور را در خود ذخیره سازی می نمایند و نیازی نیست تا کاربر همیشه تمامی رمزهای عبور خود را در حافظه خود به یاد داشته باشند. این نرم افزار برای حفاظت از رمزهای عبور موجود در نرم افزار کاربران از تکنیک های نرم افزاری مختلفی استفاده می نماید و تنها مدیر برنامه قابلیت دسترسی به رمزهای عبور درون نرم افزار را دارد. بدین شکل کاربران یکرمز عبور را به خاطر می سپارند و آن رمز عبور نرم افزار مدیریتی می باشد. همچنین این نرم افزار از ابزارهایی نیز برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به ابزار حفاظت از فایل ها، ابزار ساخت و ایجاد رمزهای عبور تصادفی، قابلیت کشیدن و رها کردن در هنگام ورود به وب سایت ها و استفاده از رمزهای عبور و ... اشاره نمود.

ادامه مطلب ...

کلیپ دوربین مخفی پاس توپ

در این کلیپ که یک دوربین مخفی می باشد کودکی درخواست پاس دادن توپ را میکند که ......


ادامه مطلب ...

دانلود فیلم خروس جنگی


لینک دانلود فیلم خروس جنگی 

قسمت اول : سرور1   سرور2   سرور3   سرور4   سرور5  

قسمت دوم : سرور1   سرور2   سرور3   سرور4   سرور5 

با کیفیت بالا : 

قسمت اول : سرور1   سرور2   سرور3   سرور4

قسمت دوم :سرور1   سرور2   سرور3   سرور4

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عشقولانه | اس ام اس عاشقانه

1- آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم، آره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم، تو ولی این روزا سرد شده نگاهت، راهزنا زدن به راهت.. اما من چی؟ من فقط یه کم شکستم، خوب نگام بکن، می بینی؟ من هنوز همون دیوونم..

٢- کهنه فروش تو کوچمون داد میزد کهنه می خریم، وسایل شکسته و پاره و پوره می خریم، بی اختیار فریاد زدم قلب شکستم می خری؟ گفت که اگه ارزشی داشت، کسی اونو نمی شکست..

٣- آغاز سفر عشق این است: "کنار گذاشتن من و هیچ شدن". از این هیچ است که همه چیز زاده می شود.

٤- من شعر سکوتم را در گوش تو خواهم خواند، شب های بلندم را با یاد تو خواهم ماند، من ریشه ی عشقم را در قلب تو خواهم کاشت، آن صحبت اول را در خاطره خواهم داشت..

ادامه مطلب ...

عکس های شاهرخ استخری

شاهرخ استخری PIXS.IR 2 عکسهای شاهرخ استخری + بیوگرافی

تاریخ دقیق تولد : ۱۴ مهر ۱۳۵۹

بیمارستان محل تولد:بیمارستان رسالت

نام پدر:علی

بچه کدام محله:شهرک غرب

چندمین فرزند خانواده؟ اول
تعداد برادر ها؟ ندارد
تعداد خواهر ها؟ دو خواهر
بهترین درس دوران تحصیل؟ ریاضی
بدترین درس دوران تحصیل؟ عربی
رشته دبیرستان؟ ریاضی
معدل دیپلم؟ هجده

رشته دانشگاهی؟ مهندسی صنایع
وضعیت سربازی؟ معاف
وضعیت تاهل؟ مجرد
اولین حضور مقابل دوربین؟ سال ۸۶ در تله فیلم “تلخون”
 
ادامه مطلب ...

تبدیل فرمت های موبایل با Xilisoft 3GP Video Converter v5.1.26.09

همانطور که همه ما می دانیم گوشی های موبایلی که امروزه با انواع طرح ها در بازارها یافت می شوند تنها قادرند فرمت های خاصی را برای پخش ویدئو ها پشتیبانی کنند و قادر نیستند تا هر فرمتی را اجرا کنند. این در حالی است که گوشی ها همچنین برای ضبط فیلم هم قادرند تا با فرمتی خاص کار ذخیره سازی را انجام دهند، برای مثال اکثر گوشی ها از فرمت 3GP استفاده می کنند و نمونه هایی هم از فرمت mp3 که این دو به صورت عادی قابل اجرا در اکثر گوشی ها نیز می باشند. حال اینجا نکته ای پیش خواهد آمد و آن هم گاهی لازم است فیلمی از سیستم رایانه به گوشی موبایل منتقل شود ، می بایست این فایل تصویری حتما به یکی از دو فرمت 3GP یا MP4 باشد. چاره ی کار این است که فایل اصلی را با تبدیل به یکی از این دو به فایل قابل اجرا در گوشی موبایل تبدیل کنیم. یکی از نرم افزارهایی که هم قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج را داراست و هم این که از قابلیت های نسبتا کاملی بهره می برد ادامه مطلب ...

سیاهچاله چیست

گرانش :

کره زمین و دیگر کرات و سیارات تشکیل دهنده جهان ما همگی دارای نیرویی هستند که اشیاء را به سوی خود جذب می‌کنند این نیرو را گرانِش یا جاذبه می‌‌نامیم، که نیوتن آن را کشف کرد. از دیر باز همواره دو مسئله مورد توجه بود: تمایل اجسام به سقوط به طرف زمین هنگام رها شدن. حرکات سیارات،از جمله خورشید و ماه که در آن زمان سیاره بشمار می‌آمدند. در گذشته این دو موضوع را جدا از هم میدانستند.یکی از دستاوردهای بزرگ آیزاک نیوتن این بود که نتیجه گرفت: این دو موضوع در واقع امر واحدی هستند و از قوانین یکسانی پیروی می‌کنند. در سال ۱۶۶۵ ،پس از تعطیلی مدرسه به خاطر شیوع طاعون، نیوتن، که در آن زمان ۲۳ سال داشت،از کمبریج به لینکلن شایر رفت.او در حدود پنجاه سال بعد نوشت:....در همان سال (۱۶۶۵) این فکر به نظرم آمد که نیروی لازم برای نگه داشتن ماه در مدارش و نیروی گرانش در سطح زمین با تقریب خوبی با هم مشابهند. ویلیام استوکلی، یکی از دوستان جوان ایزاک نیوتن می‌‌نویسد، وقتی با آیزاک نیوتن زیر درختان سیب یک باغ مشغول صرف چای بوده است نیوتن به او گفته که ایده گرانش در یک چنین حایی به ذهنش خطور کرده است. استوکس می‌‌نویسد:«او در حالی که نشسته و در فکر فرو رفته بود سقوط یک سیب توجهش را جلب می‌کند و به مفهوم گرانش پی می‌‌برد. پس از آن به تدریج خاصیت گرانش را در مورد حرکت زمین و اجسام سماوی به کار می‌‌برد........» ادامه مطلب ...