وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

ارتباط ازدواج و سلامت استخوان را می دانید؟

تایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد، مردان متأهل در مقایسه با مردان مجرد از استخوان‌های قوی‌تری برخوردار هستند که این مسأله با کاهش خطر حمله قلبی و درمان سرطان نیز در ارتباط است.

برای نخستین بار محققان دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) کیفیت زندگی زناشویی را بر سلامت استخوانی مردان و زنان مورد بررسی قرار دادند. این مطالعه با بررسی سطح تراکم استخوانی و در نظر گرفتن سایر عوامل تأثیرگذار مانند مصرف دارو و یائسگی بر روی داوطلبان ۲۵ تا ۷۵ ساله در دو بازه زمانی ۹۶-۱۹۹۵ و ۰۵-۲۰۰۴ میلادی انجام شد.

نتایج بدست آمده نشان می دهد، مردان متأهلی که ازدواج پایدار و موفقی داشته و تجربه قبلی یک زندگی ناموفق را نداشته اند، در مقایسه با مردانی که از همسر خود جدا شده اند یا هرگز ازدواج نکرده اند، استخوان های سالم و قوی تری دارند.

  ادامه مطلب ...

۹ ماده آرایشی مضر برای پوست

لوازم و محصولات آرایشی متنوع و فراوانی در فروشگاه ها عرضه می شود. با این محصولات می توان به طور موقت پوست را زیبا کرد اما ، همه این محصولات برای پوست مناسب نیست. ماده شیمیایی موجود در آن...

 
ادامه مطلب ...

10 روش سنتی برای پیش بینی آینده! (+عکس)

1. ساعت مرگ
اگر می توانستید آینده را پیش بینی کنید، دوست داشتید از تاریخ دقیق مرگ خود آگاه شوید؟ پیش بینی طول عمر ما، کسب و کار پُر درآمدی است. بیمه های دولتی و شرکت های بازنشستگی، سالانه میلیون ها دلار هزینه می کنند تا مرگ ما را پیش بینی کنند. جدول عمر، چنین تخمینی را به ما می دهد. بخش شبح وار داستان آن است، برخی از تخمین هایی که آنها بر اساس اش، دوره ای سه ساله از زندگی ما را پیش بینی می کنند، بر اساس اطلاعات مشخصی به دست می آید. امّا مرگ با این موارد برابر نیست؛ جنسیت و نژاد تاثیر زیادی دارند، هنگامی که شخصی به بدگویی از شما می پردازد.
عوامل بسیار زیادی بر طول عمر شما تاثیر دارد، که مهمترین آنها ژنتیک است که اخیرا کشف شده و با گذشته ارتباطی ندارد. ژنوم انسان حوزه گسترده ای است، برخی از ژن ها وجود دارند که زمان مرگ شما را رمزگذاری می کنند، و امکان تفسیر آنها به وسیله تکنولوژی مدرن وجود دارد. عوامل دیگری چون شغل، درآمد، شیوه زندگی، عادت ها، و سیگار کشیدن نیز تاثیرگذار هستند. آمارشناسان ساعت مرگ، داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و آن را به نتایج ژنتیکی شما پیوند می دهند و طول عمر نسبتا دقیقی را به شما ارائه می دهند. امّا این موضوع قطعا، مرگ و میر ناشی از سقوط هواپیما یا تصادف ماشین را در بر نمی گیرد.  ادامه مطلب ...

گفتگو با الناز حبیبی در مورد ازدواج



بیش از یکسالی است که من و همسرم « مهدی صاحب الزمانی» با هم پیوند زناشویی بسته ایم آن چیزی که باعث شد من و مهدی در وهله اول به هم علاقمند بشویم و بخواهیم باقی زندگی مان را کنار هم بگذرانیم، خصوصیات مشترک بسیاری بود که بین ما وجود داشت.
گفتگو با الناز حبیبی در مورد ازدواج
به گزارش افکارنیوز،‌ وقتی حرف از ازدواج و شروع زندگی مشترک به میان می آید و افراد می خواهند از تجربه زندگی زیر یک سقف بگویند معمولاً دچار کلیشه های رایج می شوند و دوست دارند در صحبت هایشان به شدت خود را خوشبخت و عاشق پیشه نشان دهند و تصویر یک زندگی رویایی و ایده آل را از خود به جای بگذارند در حالی که خیلی وقت ها این تصویر ارائه شده از جانلب آنها چندان با واقعیت انطباق ندارد و اگر در زندگی برخی از آنها ریز شوید به مشکلاتی که کم و بیش با آن مواجه اند پی می برید. در طول مدتی که مسئولیت گرفتن مصاحبه برای این صفحه با سوژه ازدواج را برعهده داشتم با زوج های مختلفی صحبت کردم که گفتگو با هر کدام از آنها برای من جذابیت های خاص خودش را داشت اما از این بین مصاحبه با الناز حبیبی برای من بسیار متفاوت بود چرا که او با صداقت و جسارت خاصی در مورد ازدواج اظهارنظر کرد و برای ما از آداب و رسوم خواستگاری و مراسم عقدش گفت و اینکه مسائل مالی آنقدرها که برخی می گویند در زندگی مشترک بی اهمیت نیست، چرا که ریشه بسیاری از مشکلات و اختلافات به این نوع مسائل باز می گردد با ما همراه باشید تا با او و نقطه نظرهایش در مورد ازدواج بیشتر آشنا شوید. بازیگری که آخرین کارش در مجموعه دودکش بود...
 
ادامه مطلب ...

همه چیز در مورد استرس ویژه نامه

استرس چیست؟ 

استرس فشاری است که در اثر تغییرات ایجاد شده در محیط به بدن تحمیل می شود. و هر انسانی در طول روز بارها و بارها به دلایل مختلف دچار استرس می‌شود. ترافیک و شلوغی خیابان‌ها، کارهای زیاد و ناتمام و باقی مانده، دغدغه امتحان و کنکور در جوان‌ها و... همگی مسایلی هستند که می‌توانند باعث بروز استرس در هر فردی شود. 

به عبارتی دیگر، گریز از این استرس‌ها اجتناب ناپذیر است. متأسفانه وجود استرس در زندگی نه تنها باعث حل مشکلات نمی‌شود، بلکه برعکس فرد را از ادامه فعالیت صحیح  باز می‌دارد.

 

ادامه مطلب ...

جوک و اس ام اس

تا حالا دقت کردین
که همیشه سلیقه اون کسی که کنترل تلویزیون دستشه با تو ۱۸۰ درجه فرق داره ؟
××××××××××××××

مزدور چیست؟
نوعی موز هست که در مناطق دور یافت میشود !
××××××××

ﺑﻪ ﮐﺎﻓﻪ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ
ﻧﮕﺎﻩ ﺳﻨﮕﯿﻨﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :
حرف ﻧﺰﻥ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ۲ ﻫﻔﺘﺲ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺷﺪﻩ !
××××××××××××××

بعضی آهنگها به درد این میخورن
که بریزی توی فلشت و توی ماشین همش ردشون کنی
تا برسی به آهنگ مورد علاقت !

××××××××××

اگه میدونستی چقد برام مهمی کلاه ایمنی میذاشتی سرت میرفتی بیرون !

××××××××××××××


به سلامتی مادری که اگـه ۱۰۰ تـا پـریز خالی هم باشه
برا وصل کردن جاروبرقی ، گوشیه تو رو از شارژ در میاره !

×××××××××××

باز کردن ســـــر حرف
گاهــــی اوقات از باز کـــردن گاوصنـــدوق بانــک هــم سخــــت تره

××××××××××××

یکی از مشکلات دوران تحصیل اینه که وقتی گرسنت میشه نمیتونی درس بخونی
وقتی هم که سیر میشی نمیتونی درس بخونی
ولی مشکل اصلی تر اینه که حد وسط نداره ، یا گرسنه ای یا سیر !

××××××××××××

نمیدونم چه رمزیه لامصـــب
بعضیـــــا میگن “عزیــــــزم” انگار فحــش دادن
ولی بعضیا به آدم میگن “دیوونـــــه” انگار دنیـــا رو به آدم دادن


پیام سه

کسب و کار تبدیل یک سرگرمی به شغل


اگر می خواهید از سرگرمی های خود درآمد داشته باشید، باید در جستجوی کارآفرین های موفق در حوزه سرگرمی خود باشید و روند موفقیت آنها را دنبال کنید. از خودتان بپرسید آیا می توانید از خدمات مشاوره، ویدئوها، لوازم فرعی، کلاس ها و سمینارها، فروش محصولات و قطعات و غیره درآمد داشته باشید؟

شما چطور شغل خود را انتخاب کرده اید؟ آیا شغلی را انتخاب کرده اید که فکر می کردید آسان است؟ یا جذاب است؟ یا باکلاس است؟ یا حرفه ای را دنبال کرده اید که به علایق و سرگرمی هایتان ربط دارد؟ به احتمال زیاد تصمیمات خود را بر اساس علایق تان نگرفته اید، ولی باید این کار را می کردید.


چرا؟ زیرا سرگرمی ها و علایق چیزهایی هستند که شما آنها را انتخاب می کنید، و فعالیت هایی هستند که احتمالاً در آنها مهارت دارید و تمایلات واقعی شما را نشان می دهند.

در اینجا به چند راه برای استفاده صحیح از سرگرمی ها و علایق اشاره می کنیم:

• به دیگران یاد بدهید چطور کاری که دوست دارند انجام دهند مثل آشپزی، یا زبان های خارجی . می توانید در آموزشگاه ها درس بدهید یا برای خودتان کلاس های خصوصی تشکیل دهید. همچنین می توانید کلاس های اینترنتی بگذارید.

 
ادامه مطلب ...

مصرف سیر در پیشگیری از ابتلا به "فشار خون" موثر است

دکتر حمد تقی انوشه، متخصص تغذیه گفت: مصرف سیر باعث تعدیل فشار خون می‌شود و به دلیل داشتن ترکیبات سولفوردار در پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالا موثر است و برای افرادی که دچار عارضه افزایش فشار خون هستند، مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک توصیه می‌شود هرچند در کنار مصرف این نوع دارو‌ها مصرف سیر نیز به پایین آوردن فشار خون کمک می‌کند. 
 
ادامه مطلب ...