وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

سخنانی بسیار زیبا و خواندنی در مورد زنان و مردان!!

سخنانی بسیار زیبا و خواندنی در مورد زنان و مردان!! - زنهایی که به دنبال برابری با مردها هستند آرزوی بسیار کوچکی دارند " تیموتی لیری" - زن بدون مرد مثل یک ماهی بدون دوچرخه است! "گلوریا ...


d79eaf683901

سخنانی بسیار زیبا و خواندنی در مورد زنان و مردان!!

- زنهایی که به دنبال برابری با مردها هستند آرزوی بسیار کوچکی دارند ” تیموتی لیری”

- زن بدون مرد مثل یک ماهی بدون دوچرخه است! “گلوریا استاینم”

- شما همیشه می توانید برای سالگرد ازدواج ، شوهرتان را غافلگیر کنید. فقط کافی است یادش بیاورید که آن روز سالگرد ازدواج شماست !! “ال شلاک”

- شوهرم گفت به فضای بیشتری احتیاج دارد، من هم او رابه بیرون خانه فرستادم و در را پشت سرش قفل کردم! “رز آنی”

- پرسش: وقتی شوهرت با عصبانیت از خانه بیرون می رود چه کار می کنی؟

پاسخ: در را پشت سرش می بندم! “آنجلا مارتین”  ادامه مطلب ...

نرم افزار آموزش فارسی و تصویری اکسس Access 2007

مایکروسافت Access یکی از اجزای میکروسافت آفیس به عنوان یکی از برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی برای ایجاد و کار با بانک های اطلاعاتی رابطه ای مورد توجه کاربران نرم افزار های مایکروسافت آفیس قرار گرفته و برای ایجاد بانک های اطلاعاتی که حجم خیلی بالایی ندارند امکانات بسیار خوبی فراهم می کنید.
مطالب این کتاب طبق سر فصل های استاندارد وزارت ارشاد و با ویژگی آموزش گام به گام مصور و با بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش آموزان کاردانش و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف جامع و دانشگاهی به دلیل دشوار درک تعاریف خودداری شده است.
مطالب در 7 فصل به تفکیک موضوعات مطرح شده در استاندارد وزارت ارشاد به همراه مثال های گام به گام و تمرین های متنوع ارائه شده است . همچینین آزمون های پایان هر فصل به شیوه های مختلف آموخته های مخاطبان را ارزیابی و آنها را در فهم درس یاری می کند.
امید است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجویان عزیز در تالیف این کتاب توانسته باشد کمک مطلوبی را برای مخاطبان عزیز در امر یادگیری و برای هنر آموزان و همکاران ارجمند در امر آموزش فراهم نماید. 
ادامه مطلب ...

نرم افزار مدیریت ایمیل قدرتمند و رایگان موزیلا Mozilla Thunderbird 24.3.0 Final

Mozilla Thunderbird Final نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان میاورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار میباشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی میباشد.

  ادامه مطلب ...

دانلود مستقیم برنامه نود 5 اسفند 92

دانلود مستقیم برنامه نود 5 اسفند 92
• زمان : 3:30:36
دانلود مستقیم برنامه نود 92/12/5 - دانلود برنامه نود با کیفیت بالا 05/12/92
دانلود برنامه نود دوشنبه 28 اسفند ماه 92


دریافت فایل

http://rasekhoon.net/media/download/869550/دانلود-مستقیم-برنامه-نود-5-اسفند-92

 

ادامه مطلب ...

نرم افزار پلیر موسیقی Fox MediaTools FoxPlayer 3.8.0

شما برای اینکه بتوانید یک موسیقی را در کامپیوتر خود گوش دهید باید از نرم افزاری برای پخش و اجرای آن استفاده کنید. نرم افزاری را که امروز در سایت راسخون برایتان آماده کرده ایم قادر به توانایی پخش انواع فایل های صوتی می باشد. نرم افزار FoxMediaTools FoxPlayer 3.8.0 محصولی از شرکت Foxmediatools بوده که شما به آسانی با استفاده از آن میتوانید در کامپیوتر خود آهنگ گوش کنید. این نرم افزار از فرمت های FLAC, AAC, MP4, WMA و ... پشتیبانی می کند و قادر به پخش آنها می باشد. همچنین این برنامه دارای محیط بسیار زیبایی به منظور پخش موزیک می باشد و نیز امکانات متفاوتی را در هنگام پخش در اختیار شما قرار می دهد. مزیت بسیار خوب این پلیر قابلیت تغییر ابعاد آن و تبدیل شدن به یک پلیر بسیار کوچک است که موجب جذابیت هر چه بیشتر آن در میان کاربران شده است.
  ادامه مطلب ...

تقویم سال 93 ویژه اندروید

 

و هم اکنون تقویم سال 93 ویژه اندروید! تا قبل از آغاز سال 93 ، با اجرای این برنامه با روز شمار سال نو مواجه می شوید که با لمس آن می توانید وارد برنامه شوید.پس از ورود به سال 93 ، با اجرای برنامه، به صورت خودکار برنامه شما را به ماه و روز جاری هدایت می کند.(برای تماشای این قابلیت می توانید به صورت دستی تقویم دستگاه خود را به سال 93 هدایت کنید). همچنین می توانید با فلش های بالای صفحه در بین ماه های سال (1393) پیمایش نمایید. همچنین با کمک علامت تنظیم گوشه ی صفحه ، می توانید به ماه مورد نظر سریعتر دسترسی داشته باشید. گفتنی است که این تقویم مختص سال 1393 شمسی می باشد.

  

ادامه مطلب ...