وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

» حضور بهرام شفیع مجری مشهور در قسمت سوم پایتخت 3

بخش‌هایی از سریال نوروز 93 شبکه یک، سریال پایتخت 3 در استودیوی برنامه ورزش و مردم ضبط می‌شود و قرار است بهرام شفیع مجری قدیمی تلویزیون به نقش خودش در قسمتی از سریال ایفای نقش کند. علیرضا رضایی قهرمان سابق کشتی ایران و...

مجری برنامه پرقدمت «ورزش و مردم» نیز در بخشی از سریال«پایتخت3» جلوی دوربین می رود! طبق اطلاعات ارائه شده در بانی  فیلم، در جدیدترین ایده پردازی نویسندگان سری سوم مجموعه تلویزیونی در حال تولید«پایتخت»،قرار است بهرام شفیع به نقش خودش در قسمتی از سریال ایفای نقش کند.طی این قسمت که در استودیوی برنامه «ورزش و مردم» شبکه یک ضبط می شود،علیرضا رضایی قهرمان سابق کشتی ایران و اولین مدال‌آور تاریخ کشتی ایران در دسته فوق سنگین در المپیک نیز به عنوان کارشناس حضور خواهد داشت.این در حالی است که سازندگان پایتخت در قسمت دوم آن نیز از بهمن هاشمی،یکی دیگر از مجریان تلویزیون به نقش خودش بهره گرفته بودند.

حضور بهرام شفیع مجری مشهور در قسمت سوم پایتخت 3

حضور بهرام شفیع مجری مشهور در قسمت سوم پایتخت 3

  ادامه مطلب ...

» عکس های جدید بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

عکس های جدید بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل بازیگران سینما و تلویزیون در جشنواره فیلم فجر

 عکس های جدید بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

عکس های جدید بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

  

ادامه مطلب ...

» بیوگرافی،عکس ستاره و لاله اسکندری همراه مادرشان

بیوگرافی و عکس ستاره و لاله اسکندری به همراه مادرشان

 

بیوگرافی،عکس ستاره و لاله اسکندری همراه مادرشان

ستاره اسکندری:

اسکندری (زاده ۱۳۵۰ در تربت حیدریه) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آنرا از سال ۱۳۷۳ شروع کرده، مخصوصا مجموعه نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد. وی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تاتر فجر ۱۳۷۹ برای بازی در نمایش «سعادت لزران مردمان تیره‌روز» شده است. ستاره اسکندری دانشجوی رشته مترجمی زبان بود اما به خاطر مشغله کاری در تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد. از تئاتر آغاز کرد و سه بار هم کاندید دریافت جایزه از جشنواره تئاتر دانشجویی شد. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال ۱۳۷۵ بود.

   ادامه مطلب ...

» دانلود تقویم سال 1393 خورشیدی

سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی برابر با سالهای ۲۰۱۴/۱۵ میلادی ، ۱۴۳۵/۳۶ هجری قمری و ۳۷۵۲ زرتشتی می باشد. همچنین براساس اعلام پایگاههای تخصصی لحظه تحویل سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه یعنی ۲۰/۲۰/۲۰ به وقت ایران می باشد. شما می توانید تقویم کامل سال ۹۳ را دریافت نمایید.

دانلود تقویم سال 1393 خورشیدی
بر اساس ماده واحده تعیین مناسبت های جدید در تقویم رسمی کشور برای سال ۱۳۹۳ هجری شمسی که در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است ۹ مناسبت جدید برای تقویم اضافه شده است.


بنابراعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، براساس ماده واحده این مصوبه، ۹ مناسبت جدید برای درج در متن تقویم رسمی کشور در سال ۱۳۹۳ هجری شمسی تعیین شده است که به این شرح هستند:


از ۵ تا ۱۵ ماه شعبان به عنوان دهه مهدویت
 ۱۰ تیرماه با نام روز بزرگداشت صائب تبریزی
 ۲۶ تیرماه به عنوان سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی
 ۱۳ شهریورماه با نام روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی – روز مردم شناسی
 ۱۵ مهرماه به عنوان روز روستا
 ۱۴ آذرماه با نام روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،
 ۸ دی به عنوان روز صنعت پتروشیمی
 ۸ اسفندماه با نام روز بزرگداشت حکیم حاج ملاهادی سبزواری
 ۲۰ اسفند به عنوان روز راهیان نور نامگذاری شده است.

 

دانلود تقویم سال 1393 از بیکاری.نت

دانلود تقویم سال 1393 خورشیدی

منبع: بیکاری.نت

» حاشیه های دعوای جمشید مشایخی و رضا عطاران

یک شوخی ساده از سوی یک آدم سینمایی (رضا عطاران) مطرح شده و پیشکسوتی (جمشید مشایخی) از همین سینما هم در مقطعی با عصبانیت آنرا نکوهش کرده است. حالا در این آب گل آلود بهتر نیست به جای شعله ور...
شوخی ساده رضا عطاران در نشست مطبوعاتی فیلم «طبقه حساس» پس از واکنش تند و آتشین جمشید مشایخی ناگهان چنان جدی شد که انگار از زبان یک رجل سیاسی یا یک فیلسوف مطرح شده باشد. عطاران را همه به گواه بازیهای دوست داشتنی اش از همان «ساعت خوش» تا امروز به عنوان هنرمندی بی شیله پیله و صادق می شناسند.
 
ادامه مطلب ...

» جذابیت پایتخت 3 از دو سری قبل خیلی بیشتر است

مهرداد جلوخانی: باید بگویم پایتخت 3 از مجموعه از آنچه سال های گذشته پخش شد، جذاب تر است. طنز ظریفی در کلیت کار وجود دارد و به خصوص قسمت اول آن بسیار خنده دار از آب در آمده و گروه اطمینان دارند نوروز 93 این سریال...

تصویربرداری و تدوین مجموعه «پایتخت 3» برای پخش در نوروز 93 در حال انجام است.

 صداگذار این سریال درباره آخرین خبرها از این مجموعه پرطرفدار گفت: به اتفاق دستیارانم حسین ابراهیمی، مرتضی احراری و سپیده ادیب‌زاده در حال صداگذاری مجموعه «پایتخت 3» هستیم. فکر می‌کنم تصویربرداری تا اواسط نوروز ادامه داشته باشد و ما به طور همزمان صداگذاری را انجام می‌دهیم. تدوین با سرعت در حال انجام است و البته این موضوع چیزی از کیفیت کار نمی‌کاهد.

  ادامه مطلب ...

ساخت اسب هفت سین 93

وسایل مورد نیاز برای اسب ها:


ساتن عرض نوار ۵ سانتی متر.

ساتن عرض روبان از ۴ سانتی متر.

پارچه ابریشمی گل برجسته روبان عرض ۰.۶ سانتی متر.

نخ، توری، پشم برای یال.

چشم و نگین برای سوراخ های بینی.

چسب.


با آموزش تصویری ، اسب هایی زیبا برای هفت سین ۹۳ بسازید .

ساخت اسب هفت سین،اسب هفت سین،هفت سین 93،ساخت اسب هفت سین 93،هفت سین،ساخت اسب،نحوه ساخت اسب هفت سین،هنر در خانه
 
ادامه مطلب ...