وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

آموزش ارسال ایمیل در جیمیل

GMail ارسال کنید. در این آموزش هر جا برای شما سوالی پیش امد کافی در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا به آن پاسخ دهیم ...

ارسال ایمیل بسیار کار ساده ای است کافی است مراحل زیر را طی کنید تا یک ایمیل در GMail ارسال کنید. در این آموزش هر جا برای شما سوالی پیش امد کافی در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا به آن پاسخ دهیم. برای شروع باید 

1. ابتدا وارد سایت gmail.com شوید و یا اینجا کلیک کنید.

2. نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید و روی دکمه Sign In کلیک کنید. در صورتی که جیمیل ندارید به راحتی می توانید یک جیمیل داشته باشید. کافی است به مطلب آموزش ساخت ایمیل گوگل (جیمیل)  مراجعه کنید.

Gmail Sign In  

3. پس از ورود و در سمت چپ بالا روی گزینه Compose کلیک کنید.

 GMail Compose

4. در سمت راست و پایین یک فرم ارسال ایمیل باز خواهد شد.

GMail Compose

 

 در این فرم کافی است در قسمت 1 (نشان داده شده در عکس بالا) آدرس ایمیل فردی که می خواهید به او ایمیل ارسال کنید را بنویسید و در قسمت 2 موضوع ایمیل را یادداشت کنید و در قسمت 4 متن ایمیل را بنویسید

نکته ای که در این فرم باید به آن اشاره کرد این است که می توانید به چندین نفر همزمان ایمیل ارسال کنید. کافی است آدرس ایمیل آنها را با , از هم جدا کنید به طور مثال hamid@salimi.com, hossein@salimi.com در این صورت می توانید به هر چند نفر که می خواهید یک ایمیل را ارسال کنید.

نکته دیگر این است که اگر می خواهید به چند نفر ایمیل بفرستید ولی آنها متوجه نشوند که این ایمیل به چند نفر دیگر هم ارسال شده کافی است آنها را در قسمت BCC وارد کنید که در تصویر بالا با عدد 3 مشخص است.

نکته دیگر اینکه شما می توانید فایل و یا فایل هایی را تا حجم 25 مگا بایت با ایمیل خود برای مخاطب خود ارسال کنید کافی است در پایین فرم روی عکس گیره کلیک کنید و یک یا چند فایل را انتخاب کنید.

 

5. در پایان برای ارسال ایمیل روی دکمه Send کلیک کنید.

تمام شد به همین راحتی شما یک ایمیل فرستادید. اگر نکته ای یا پرسشی دارید کافی است در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

http://sabooit.com

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
وب سایت شکرگزاری ارائه دهنده آموزش های مذهبی و مثبت اندیشی، انواع نمازها، ادعیه و زیارت نامه با ترجمه روان فارسی تمایل به تبادل لینک با وبلاگ شما دارد، چنانچه علاقمند به تبادل لینک به منظور افزایش بازدید و همچنین سهیم شدن در ثواب ترویج آموزش های دینی در فضای مجازی هستید، لطف کنیداز نشانی ذیل برای تبادل لینک اقدام نمایید:

http://shokrgozari.ir/extrapage/links

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد