وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

نرم افزار مشاهده تمام فعالیت ها بر روی کامپیوتر Award Keylogger Pro 3.6

اگر به دنبال این هستید که ببینید در غیبت شما دیگران چه کارهایی روی کامپیوترتان انجام می دهند، می توانید از نرم افزار Keylogger محصول کمپانی Award استفاده کنید. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای قدرتمند، سریع و آسان در امر بازرسی و تجسس است. این محصول حتی برای کاربران مبتدی هم بسیار ساده می باشد. به کمک این نرم افزار هر فشار صفحه کلید را می توانید ذخیره کنید. هر فایل دلخواه را به صورت مخفیانه و پنهانی می توانید از طریق ایمیل یا به صورت فایل FTP به هر گیرنده ی دلخواه ارسال کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد در هر لحظه، از هر کامپیوتر دلخواه تصویر برداری داشته باشید و بتوانید هر وب سایت مشاهده شده، فشار صفحه کلید، برنامه ی راه اندازی و اجرا شده و ... را به راحتی زیر نظر بگیرید. شما می توانید لیست پروسس های در حال اجرا را هم زیر نظر داشته باشید. به کمک این نرم افزار می توانید همه ی فعالیت های کاربر کامپیوتر را در هر فایل دلخواهی ذخیره کنید. فایل ساخته شده را می توانید برای مشاهده در صفحات اینترنت به فرمت HTML تبدیل نموده و یا برای آنالیز کردن به فرمت MHT تبدیل کنید. شما حتی می توانید مدت زمانی که یک کاربر در اینترنت سپری می کند را به دست آورید، به راحتی می توانید ایمیل کاربر و صفحات چت کاربر را زیر نظر داشته باشید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که طریقه ی کار با هر برنامه ای که توسط یک کاربر انجام می شود را مشاهده نمایید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Award Keylogger:
- نرم افزاری برای تجسس و بازرسی
- قابلیت اجرای این نرم افزار به عنوان سرویس ویندوز
- سهولت در استفاده حتی برای کاربر مبتدی
- کاملاً نامریی و غیر قابل مشاهده
- قابلیت عکس برداری از هر کلیک ماوس
- بررسی وب سایت های مشاهده شده
- تصویر برداری و زیر نظر گیری چت های AOL/AIM/Yahoo/ICQ
- مشاهده و ذخیره ی پیغام های ایمیلی
- ارسال فایل به صورت ایمیل
- غیر قابل مشاهده برای برنامه های دیوار آتش
- غیر قابل مشاهده در لیست برنامه های ویندوز
- قابلیت تهیه ی پرینت از فایل های تهیه شده
- بهینه شده برای ویندوز XP
- قابلیت تبدیل فایل به فرمت HTML و MHT
- ذخیره ی رمز ورود به ویندوزهای Me/2000/XP/VISTA /9.x  
- و ...

لینک های دانلود

حجم فایل

رمز فایل

 

نرم افزار Auto Answer For Yahoo! Messenger

این نرم افزار به شما کمک میکد تادر مواقعی که کامپیوتر خود را ترک میکنید به پیام هایی که دوستان شما از طریق یاهو مسنجر ارسال میکنند به صورت خودکار جواب دهد! طرز کار این برنامه بگونه است که شما با تعریف کردن سئوال ها و جواب هایی برای برنامه آن را برای پاسخگویی خودکار آماده میسازید، سپس هرگاه که مایل باشید با فعال کردن برنامه مدیریت پیام های رسیده را با این منشی کوچک میسپارید به عنوان مثال میتوانید برنامه را ابن گونه تنظیم کنید که به پیام های ارسالی این پاسخ را بدهد "در حال حاضر قادر به پاسخگویی نیستم لطفاً پیام خود را ارسال کنید" این برنامه همچنین قادر است در هنگام فعال بودن پیام وضعیت (Status) شما را نیز تغییر دهد و دوستان شما را از این امر آگاه سازد. همچنین برای امنیت بیشتر میتوانید با فعال کردن کلمه عبور برنامه آن را در مقابل فعال یا غیر فعال کردن و همچنین تغییر سئوال و جواب ها محافظت کنید! برای راحتی کار میتوانید با تعریف کلید میانبر برای این برنامه، فعال یا غیر فعال کردن آن را از طریق صفحه کلید و به سرعت کنترل کنید.
 

دریافت فایل برنامه ( 502 کیلوبایت )

http://rasekhoon.net/software/download/545732/Auto-Answer-For-Yahoo-Messenger/

گفتگوی جالب با حمیدرضا پگاه بازیگر سریال آوای باران

گفتگوی جالب با حمیدرضا پگاه بازیگر سریال آوای باران

گفتگوی جالب با حمیدرضا پگاه بازیگر سریال آوای باران

 به تازگی حضور حمیدرضا پگاه در مجموعه تلویزیونی بوی‌باران در یک نقش خاکستری و چند لایه، به بخشی از توانایی‌های بازیگری‌اش تاکید دارد. طاها، شخصیتی که حمیدرضا پگاه آن را بازی می‌کند در زندگی‌اش فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه می‌کند. این هفته، به همین بهانه با او به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

فکر می‌کنید اندام و چهره متناسب، چقدر می‌تواند به بازیگر کمک کند؟

به نظرم بازیگر باید در هر شرایطی خودش را آماده و به‌اصطلاح روی فرم نگه دارد و به‌گونه‌ای در جامعه ظاهر شود که بتواند چهره مقبول وآراسته‌ای داشته باشد.

بازیگرانی مثل تام کروز و مل گیبسون به اسب‌سواری، شمشیربازی، انواع ورزش‌های رزمی و ذهنی تسلط دارند، آیا در ایران بازیگران ما چنین توانایی‌هایی دارند؟

به هر حال، تسلط به ورزش‌هایی که اشاره کردید در کار بازیگری نیاز است و از طرفی اگر بازیگر به این مسائل تسلط داشته باشد از بازی‌اش لذت می‌برد و بازی بهتری ارائه می‌کند.  ادامه مطلب ...

بیوگرافی سپیده خداوردی بازیگر سریال آوای باران به همراه تصاویر

سریال آوای باران

بیوگرافی سپیده خداوردی بازیگر سریال آوای باران

بیوگرافی سپیده خداوردی بازیگر سریال آوای باران به همراه تصاویر

برای مشاهده بیوگرافی سپیده خداوردی به همراه تصاویر سپیده خداوردی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نام : سپیده خداوردی

سال تولد : 1360

محل تولد : تهران

تابعیت : ایرانی

حال به خواندن بیوگرافی سپیده خداوردی به زبان خودش می پردازیم :

من در مدرسه موسیقی زیرنظر وزارت ارشاد درس خوانده‌ام و در دانشکده ادبیات، نمایش‌نویسی تئاتر را گذرانده‌ام.یک کار داشتم به نام «آنتی‌گونه» برای جشنواره دانشجویی و یک سریال ۲۶ قسمتی برای شبکه تلویزیونی ارومیه بازی کرده‌ام اما فعالیت حرفه‌ای خودم را از فیلم بچه‌های خیابان به کارگردانی «همایون اسعدیان» شروع کردم.

به دلیل مشغله کاری نتوانستم کار را دنبال کنم اما چند قسمت را از اینترنت دانلود کردم و دیدم. برای من نظر مخاطب مهم است و این که بدانم خوب بودم یا بد که تا الان مخاطبین رضایت داشتند.در سریال «از یاد رفته» همه خوب بودند و در کنار آقای فروتن چه از نظر شخصیتی و چه بازی راحت بودم.الگوی خاصی ندارم بیشتر سعی کرده‌ام بازیگری را ببینم و بعد به تصویر بکشم.

من موسیقی را از سال ۶۹-۶۸ در مدرسه موسیقی آغاز کرده‌ام و ۱۱ سال در ارکستر صدا و سیما و ارکستر ملی بوده‌ام و در جشنواره جاده ابریشم فستیوال ژاپن جایزه گرفته‌ام.

اگر وقت کنم موسیقی، شناو زبان تدریس می‌کنم.

این‌که آدم‌ها همدیگر را دوست داشته باشند و از پیشرفت یکدیگر لذت ببرند، مرا خوشحال می‌کند.  ادامه مطلب ...

جدیدترین عکسهای الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران

جدیدترین عکسهای الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران

جدیدترین عکسهای الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران

برای مشاهده جدیدترین عکسهای الهام چرخنده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

  ادامه مطلب ...