وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

کلیپ تصادف فوق العاده بد یک ۲۰۶

کلیپ تصادف فوق العاده بد یک ۲۰۶ که کاملا چپ میکنه که صحنه ی دلخراشی هست . 

 

 

 دانلود - download

 حجم : ۹۸ کیلوبایت

 منبع

دانلود تمام محتویات یک سایت با Offline Explorer Enterprise 5.1

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

قابلیت های عمومی نرم افزار Offline Explorer Enterprise 5.1 :
- ذخیره زمان: با این توانایی نرم افزار می توانید بیش از 500 فایل را همزمان با هم دانلود نموده و به آسانی و به سرعت اطلاعات اینترنتی را بر روی هارد دیسک کامپیوترتان قرار دهید. این فایل ها همواره برای شما موجود است. بنابراین هیچ زمانی را از دست نخواهید داد.
- انتقال: Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمایید، شما هنوز هم وب سایتتان را بر روی هارد دیسک دارید! حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابجا شوند فایلهای شما دست نخورده باقی می مانند.
- ذخیره صوت و ویدئو برای مشاهده آفلاین: در اینترنت فایلهای صوتی و ویدئویی بسیار زیادی وجود دارد. اما ممکن است با مرورگرتان نتوانید آنها را ذخیره نمایید. این نرم افزار می توانید این کار را برای شما انجام دهد. حتی می تواند به سادگی از پروتکلهای RTSP، PNM، NSV or MMS نیز فایل های مورد نظرتان را ذخیره نماید. می توانید فایل هایتان را با بالاترین کیفیت حتی برای اتصالات مودمی نیز ذخیره نمایید.
- کنترل سایتها: به کمک قابلیت زمانبندی قدرتمند این برنامه، می توانید به صورت خودکار سایت های اینترنتی را کنترل نمایید. این قابلیت ساده و در عین حال قدرتمند می تواند در صورت نیاز با اینترنت اتصال برقرار نموده ، اتصال اینترنت را قطع کند، خود را از حافظه خارج نماید و یا زمانی که تمامی دانلودها به پایان رسیدند کامپیوتر را خاموش نماید.
- بروز رسانی وب سایت به صورت محلی: این نرم افزار می تواند کل یک وب سایت را دانلود نموده، به سرعت آن را ویرایش نماید و سپس مجدداً آن را بر روی اینترنت قرار دهد. 

ادامه مطلب ...

جوانی را جوانی کن

ایام جوانیدر بین فصول، بهار از زیبایی و جاذبه کم‏نظیری برخوردار است. بهار فصل سرسبزی، شکفتن و تازگی است. فصلی که طبیعت قشنگ‏ترین جامه را بر تن می‏کند و جلوه خاصی به خود می‏گیرد و چه خوب گفته‏اند که جوانی بهار عمر آدمی است؛ چرا که جوانْ سرشار از شادابی و نشاط است. دوره جوانی رسیدن به مرتفع‏ترین منازل زندگی است. در دیدگاه جوان مناظر زیبا و چشم‏اندازهای مطبوع و دل‏پسند بسیار است. روح او لبریز از آرزوها و سرشار از عشق و امید است، این ایام پرفروغ‏ترین دوران زندگی است. دوران شادمانی، دوران کوشش و شور و هیجان است. جوان می‏تواند طعم و عطر این دوره را با چشیدن بهترین فکری کامل کند و این طعم مطبوع را تا پایان عمر حفظ کند.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب مثلث برمودا

نسخه: pdf
اندازه فایل: 206.05 کیلو بایت
زبان ebook: فارسی
پسورد کتاب:www.takbook.com


دانلود رایگان کتاب

جستجوی کتاب

<>
جستجوی کتاب

کتاب مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را بخوانید

Xilisoft Video Cutter 1.0.27.0229 - بریدن قسمتی از فیلم

Xilisoft Video Cutter یک نرم افزار قدرتمند در زمینه بریدن فیلم می باشد که به شما امکان برش از هر قسمت فایل تصویری که نیاز داشته باشید را می دهد. این نرم افزار قادر به پشتیبانی فرمت های پر کاربرد تصویری از جمله VCD, AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4 AVC, H.264/PSP AVC, MOV, ASF و غیره می باشد. با نرم افزار Video Cutter می توانید نقطه شروع و نقطه پایان فایل تصویری را با دقت تعیین کرده و برش دهید. همچنین امکان تعیین اولویت پردازش و پشت زمینه بودن برنامه باعث می شود تا در دیگر کارهای شما مزاحمتی ایجاد نشود. شما می توانید با تعیین یک عمل برای پایان پردازش مانند خاموش شدن دستگاه و اجرای یک برنامه کار را به نرم افزار بسپارید و پای کامپیوتر خود ننشینید. 

 

خصیصه های نرم افزار:

  • پشتیبانی کامل نرم افزار Xilisoft Video Cutter از پردازنده Intel® Pentium D Dual-Core Processor و AMD Athlon™ 64 X 2 Dual-Core Processor همچنین intel Pentium 4 & Pentium D
  • پیش نمایش از فایل اصل و فایل تبدیل شده
  • امکان تعیین دقیق نقطه شروع و پایان و تدوین فیلم
  • امکان تعیین اولویت پایین برای نرم افزار Video Cutter و اجرا پشت زمینه و تنظیمات لازم برای تبدیل فایل با بهترین امکانات برای بهترین کیفیت
  • تنظیم انجام عمل خاصی برای بعد از اتمام کار نرم افزار همچون خاموش کردن دستگاه، حالت آماده باش و بستن برنامه
  • قابلیت تغییر پوسته و چند زبانه بودن برنامه  

دانلود نرم افزار بریدن قسمتی از فیلم با حجم۹.۵۶ mb 

رمز عبور فایل : www.fdl.ir
منبع

عکسهای داغ و جذاب از شقایق دهقان

عکسهای داغ و جذاب از شقایق دهقان

 

عکسهای داغ و جذاب از شقایق دهقان

 

عکسهای داغ و جذاب از شقایق دهقان

ادامه مطلب ...

بازی هواپیمایی Top Gun: Gulf Crisis برای موبایل به صورت جاوا

بازی موبایل هواپیمایی Top Gun : Gulf Crisis به صورت جاوا برای گوشی های 320×240 پیکسل که این بازی توسط شرکت Paramount Pictures عرضه شده است .

 

 

دانلود با حجم ۳۱۳کیلوبایت 

پسورد :www.fardamobile.com