وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

Sothink FLV Player 2.1.0.0

از وقتی سرویس‌های متنوع اشتراک ویدئو (یوتیوب، دیلی موشن و …) پا به عرصه وب نهادند، یکی از دغدغه‌های بزرگ کاربران این بوده که ویدئوهای جالب را دانلود کنند و در یک گوشه هارد برای همیشه داشته باشند. ترفندهای بسیار مختلفی برای دانلود این ویدئوها وجود دارد.

بدیهی است که بعد از دانلود این فایل‌ها که به فایل‌های FLV موسوم هستند، باید آنها را با یک پخش‌کننده مخصوص FLV Player دید. پس از جستو جو در اینترنت، می‌بینید که پخش‌کننده‌های بسیار زیادی برای دانلود به شما معرفی می‌شوند، هر کدام از این برنامه اشکالات و محدودیت‌های خاص خود را دارند، مثلا بعضی از پخش‌کننده‌ها اجازه نمی دهند ویدئو را به صورت تمام‌صفحه یا full screen تماشا کرد، بعضی‌ها اجازه پخش سریع‌تر یا آرام‌تر ویدئو را نمی‌دهند، بعضی‌ها اجازه برداشتن عکس از یک صحنه ویدئو را نمی‌دهند و …
در میان برنامه‌هایی که توانایی پخش فایل‌های FLV را دارند، برنامه VLC media player، برنامه بسیار خوبی است، البته این برنامه توانمند، می‌تواند شمار بسیار زیادی از فرمت‌های ویدئویی دیگر را هم پشتیبانی کند و از این نظر، برنامه بی‌نظیری است.
اما VLC media player هم در زمان پخش فایل‌های FLV، مشکلی دارد: با این برنامه نمی‌شود ویدئوی FLV را جلو و عقب برد که مشکل چندان کوچکی نیست. 

 

دریافت فایل برنامه  1.75 مگابایت  

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
نیازگستر دات کام شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.niazgostar.com

تبادل لینک
با سلام به شما دوست گرامی
وبلاگ جالبی دارید.سایت نیازگستر دات کام با روزانه بین 1500 تا 2000 بازدید کننده آماده تبادل لینک با شما می باشد.لینک شما در صفحه اول سایت قرار خواهد گرفت.لینک ما را با عنوان "درج آگهی رایگان اینترنتی" ثبت کنید و سپس لینک خود و توضیحات مربوطه را با مراجعه به بخش "تماس با ما" در نیازگستر دات کام ارسال فرمایید تا اقدامات لازم انجام شود.
www.niazgostar.com
ضمنا شما می توانید با عضویت رایگان در سایت و دادن یک آگهی از توضیحات وبلاگتان، آن را به رایگان در اینترنت تبلیغ کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد