وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

اس ام اس های عاشقانه ی آذر ماه

میدوارم توپ خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه

و با شرایط بالا خوشبخت بشی . . . !

.

دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم !

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست !

.

در بیکران دور ، بر روی سنگ گور  / با دست سرنوشت ، با جوهر سرشت

دستی نوشته بود ، آرامگاه عشق . . .

.

عشق تنها سهم مرغ عشق نیست ، میتوان عاشق شد و گنجشک وار زیست . . .

.

گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست / گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست

رفتی و خدا پشت و پناهت ، به سلامت / بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست . . .

.

خستگی ها برایم بی معنا میشود آنگاه که احساس میکنم تو همیشه در کنار من هستی

.

مادر را به خاطر مهر مادریش دوست دارم

شمع را به خاطر از خود گذشتگی اش

گل را به خاطر زیبایی اش

و تو را بدون آن که بدانم چرا ، به اندازه تمام دنیا دوست دارم . . .

امشب به یادت گریانم گرچه ز دیده ات پنهانم

گرچه به ظاهر خندانم ، اما از درون نالانم . . .

 

((( بقیه ی اس ام اس های عاشقانه در ادامه ی مطالب )))

تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب

بدین سان خواب ها را با تو زیبا میکنم هر شب

.

میان این همه راه که به تو نمیرسد ، چه سخت است راه تو را گم کردن . . .

.

خواستم برایت شعری بگویم ، واژه ها را که کنار هم چیدم گفتند :

عاشقت هستم . . .

.

برون نمیرود از خاطرم خیال و صالت / گرچه نیست وصالی ،  ولی  خوشم به خیالت . . .

.

تو را میخواستم تا در جوانی نمیرم از غم بی همزبانی

سوخت جانم ، چه میخواهم دگر زین زندگانی . . .

.

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم

تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست

تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .

.

یادمان باشد گلی از شاخه اگر چیدیم برگش نکنیم و به بادش ندهیم

لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم ، مگر از بوی خوشش خاطرمان تازه شود . . .

.

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم ، خوش تر از یاد عزیزان ثمری نیست مرا . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
اجتماعی پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://http://mishco.blogfa.com/

به وبلاگمن هم سر بزن دوست عزیزhttp://mishco.blogfa.com/

مرتضی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ق.ظ http://67821.blogfa.com

سلام عزیز وبلاگ خیلی قشنگی دارید بهتون تبریک می گم.لطف کنید و به وبلاگ منم سر بزنید.در ضمن اگه خواستی تبادل لینک کنیم منو با اسم پاتوق مجازی لینک کن و به منم بگو به چه اسمی لینک کنم.مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد