وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

اس ام اس عاشقانه و غمگین

خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم

می دانی دلیلش چیست ؟

می داند که اگر کنارم باشی

دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز

از او نخواهم خواست




باور کن! کار من نیست ، کار دل است

دلم جایی میان نفس هایت گیر کرده است


نیستی . . .

و خـاطرات ضعـیـف گیـر آوردهـانـد !


مُـردنَــم را آرزوست

اگـــر آرامگــاه ابــدی آغــوشِ تـو بـاشــد . . .


آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند

مثل “تو”


با من راه بیا که برای تو از بیراهه های زیادی گذشته ام …

لاشی که باشی ….همه دوستت دارند ….

عاشق که باشی…عشقتم دوستت ندارد…


خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .


پنجره ها کلافه اند از سنگینی نگاه منتظرم…

اگر نمی آیی اینقدر پنجره ها را زجــــر ندهم

چشم هایم به جهنم..


همـــــه چیــــز آرام اســـت

دلِ مــــــن

اســـتثنـــــاســـت…


به سیم آخر…
ساز میزنم امشب…!
به کوری چشم دنیا….
که ساز مخالف میزند…
با من….!


از تمــامِ حضـــــور تـــو ،

چیـــــــزی جُــــــــز دلتنگـــــی عایـــــــد من نـیست!


نمک روی زخم است

بارانی که

بی تو می بارد …


خوشبختـــــی یعنـــی

در خاطـــر کســی ماندگــــاری که لحظه های نــبودنــت را با تمــــام دنیــا معاملــه نـــمیکند !


صبح یعنی مست صدای تو
ظهر یعنی انتظار تو
عصر یعنی دلتنگم برای تو
شب یعنی یاد تو
و تو یعنی تمام لحظه های من !!!


بدون گذرنامه از خیالم عبور خواهی کرد ، مهربانیت را مرزی نیست …


محکوم به تکرارِ سکوتم …
تو اگر کوکم کنی می نوازم لحظه ها ، ثانیه ها ، نت های نگاهت را !


شعر صدای نفس های توست وقتی سر بر سینه ام میگذاری و کلمات گورشان را گم میکنند !


آرزوهایم حسابی قد کشیده اند …
ببین خواستن تو چه مردی شده برای خودش !


زن جنس عجیبی ست
چشمهایش را که می بندی دید دلش بیشتر ، دلش را که میشکنی باران لطافت از چشم هایش سرازیرتر …
انگار درست شده تا روی عشق را کم کند !


  

آرزوهایم حسابی قد کشیده اند ..

بین خواستن تو…چه مردی شده برای خودش…


انقدر زمین خورده ام که رنگ آسمان را فراموش کرده ام

بوی خاک میدهند تمام ارزوهایم !



گفتند فراموشش کن آرام می گیری

فراموشش کردم اما کمی قبر تنگ است !



رفته ای و من هر روز به موریانه هایی فکر می کنم که

آهسته و آرام گوشه های خیالم را می جوند

تا بی خیال نشده ام برگرد !



خیلی از خودش خوش قول تر است

خیالش را می گویم که یک عمر است زودتر از خودش آمده سر قرارمان !

تنها یک حرف مرا آزار میدهد ، حتی یک کلمه هم نمیشود

تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند

همان یک “ن” که در ابتدای “بودنت” نشسته است


فریب خنده هایم را نخور

من سال هاست که در خفا گریه می کنم…


فرقی نمی کند تقویم زمستان است یا بهار

بی تو هیچ زمانی قشنگ نیست


این روزها آنقدر بغضم سنگین شده که

اگر گردنم را هم بزنی به جای خون اشک می ریزد


تلخ منم همچون چای سرد که

نگاهش کرده باشی ساعات طولانی و ننوشیده باشی

تلخ منم چای یخ که هیچکس ندارد هوسش را


من درگذشته ام در گذشته ام !



بینِ مرگ و زندگی جاییست که

من سال هاست به آن پناه برده ام !

ســـــکـــــوت …


اشک های گستاخ !

گونه های من جای لیز خوردن نیستند

آرامش صورتم را برهم نزنید !


چه گره ی کوری به زندگیَت انداخته ام

که فقط من باید از سرت باز شوم ؟


به تو که فکر می کنم

بغض می آید

اشک می آید

دلتنگی می آید

به تو که فکر می کنم مهمانی عجیبی به راه می افتد


خواستم هر چیزی را که بوی تو میداد بسوزانم

ولی افسوس جانم آتش گرفته


شبگردی می کنم اما صدای نفس هایت را

از پشتِ هیچ پنجره و دیواری نمی شنوم

آسوده بخواب نازنینم ، شهر در امن و امان است

تنها خانه ی من است که در این شهر در آتش می سوزد


دیوانه ات می کنند

مسئله هایی که در ذهنت به جای اینکه حل شده باشند

ته نشین شده اند


محکوم به تکرارِ سکوتم …
تو اگر کوکم کنی می نوازم لحظه ها ، ثانیه ها ، نت های نگاهت را !


مـقـدس تــریـن جــای دنــیـاست …

اتـــاق تنــهـایی هـــایـــم ..

وقـــتی ..

بــا نیـّــت ” تــــــــو ” خــلـوت می ڪنـــم ..!


تمام جاده های تقدیر را پیچانده ام

شاید روزی با هم تصادف کنیم…


آدم های احساساتی را باید کشت !

قبل از اینکه خودکشی کنند….

می دانی که راست می گویم …

آدم های احساساتی

به درد این زندگی آهنی امروز نمی خورند…!


“ من ” “ تو ” و فقط یک قاب عکس . . .

این تمام خوشبختی بود که از جیب خدا کش رفتم !


مُهم نیست که تو با من چـه میکنی !
بیا ببین ” بـَرای ” تو ” من با خودم چه میکنم !



منبع:kocholo.org

نظرات 1 + ارسال نظر
آرزوی عاشقان پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://lovely196.blogfa.com

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد