وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

گفتگو با آزاده زارعی / از بازی در آوای باران صد درصد راضی هستم

گفتگو و مصاحبه جدید با آزاده زارعی به بهانه مجموعه آوای باران

گفتگو مصاحبه عکس آزاده زارعی

آزاده زارعی‌ همان «باران» سریال «آوای باران» است که دست تقدیر او را به میان کودکان کار و خیابان برده و باعث شده او در کنار آنها بزرگ شود. این نوع زندگی باعث شد تا او ادبیات خاص آنها را داشته باشد، طور دیگری به زندگی نگاه کند، و… زارعی قبل از بازی در سریال آوای باران در فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور ایفاگر نقش «اصغر فرشته» بود که هنوز اکران نشده و سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. او در دومین تجربه بازیگری‌اش هم ایفاگر یک نقش متفاوت است. با او درباره بازی در سریال تلویزیونی آوای باران به گفت‌وگو نشستیم…

 

 

شما در فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» نقش اصغر فرشته را بازی کردید، دختری که در شمایل یک پسر زندگی می‌کرد و حالا در سریال «آوای باران» هم نقش باران را به عهده دارید و با ادبیات کوچه بازاری صحبت می‌کنید. با توجه به این‌که برای یک بازیگر کم پیش می‌آید که در نخستین گام‌های بازیگری‌اش ایفاگر نقش‌های خاص و متفاوت باشد، فکر می‌کنید تقدیر تا چه میزان در این مساله نقش داشته است؟

همان‌طور که اشاره کردید من در فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت یک نقش خاص و متفاوت را تجربه کردم. بازی در این فیلم برایم تجربه خوب و جذابی بود. طبیعی است هر بازیگر از این‌که ایفاگر یک نقش متفاوت و خاص باشد، استقبال می‌کند و این اتفاق هم برایم خوشایند بود.

گرچه فیلم آمین خواهیم گفت هنوز اکران نشده، اما بعد از این فیلم سینمایی چند پیشنهاد داشتم و وقتی فیلمنامه‌ها را مطالعه ‌کردم احساس می‌کردم نقش‌ها به قول معروف باب دلم نیست، به همین دلیل ترجیح دادم به جای پرکاری کمی صبر کنم تا نقش خاص دیگری به من پیشنهاد شود و برایم یک تجربه خوب دیگر رقم بخورد.

خوشحالم این صبر به نتیجه خوشایندی ختم شد و نقش باران در سریال تلویزیونی آوای باران به من پیشنهاد شد. نقش باران هم مثل نقشم در فیلم آمین خواهیم گفت خاص و متفاوت است و ویژگی‌های جذابی برایم دارد.

همین ویژگی‌ها من را برای بازی در این سریال ترغیب کرد و خدا را شکر می‌کنم که توانستم یک تجربه خوب را در کنار کارگردانی مثل حسین سهیلی‌زاده در تلویزیون تجربه کنم. کار با آقای سهیلی‌زاده برایم یک تجربه ارزشمند است، چون درس‌های زیادی آموختم. امیدوارم باز هم بتوانم با او در کارهای دیگرش همکاری کنم.

اما هنوز به سوال من پاسخ ندادید. فکر می‌کنید اقبال نقش عمده‌ای داشته یا صبر و تحمل شما؟

فکر می‌‌کنم هر دو مساله تاثیر و نقش عمده‌ای داشته است. خدا را شاکرم که صبرم جواب داد و توانستم نقش‌های خوب و متفاوتی را بازی کنم، نقش‌هایی که هر کدام از آنها حرفی برای گفتن دارد. من علاقه‌مند هستم نقش‌هایی را بازی کنم که برایم همراه با چالش باشد. وقتی نقشی جای کار داشته باشد، طبیعی است بازیگر تلاش بیشتری برای نقش کرده و درباره آن تحلیل می‌کند تا هر چه بهتر نقش را ایفا کند. این دو نقش هم برای من همراه با جذابیت‌های خاصی بود و سعی کردم نقش‌ام را همان‌طور که کارگردان می‌خواهد بازی کنم. امیدوارم مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفته باشد.

وقتی کار بازیگری را آغاز کردید، ف%

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم طاهر از خوی جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ

ازاده ون ما خیلی دوستت داریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد