وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

بازی های جالب برای تلفن همراه +دانلود

به گزارش عصر هامون، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی تست هوش-اندروید


با بازی What's My IQ? PRO هم سرگرم می شوید و هم تست IQ می دهید. این بازی بیش از ۱۰۰ تست متفاوت دارد که باید یکی یکی آنها را طی کنید. همچنین در صورتی که نتوانید تستی را پاسخ دهید، برنامه به شما راهنمایی می کند. این بازی برای افرادی که دوست دارند تا مقداری به ذهنشان فشار آورند بسیار مناسب است.

دانلود

بای نینجای نابینا-اندروید


بازی زیبای Blind Ninja یکی از بازیهای زیبای اندروید در سبک رزمی است. در این بازی یک نینجای حرفه ای که جز خطرناک ترین قاتلین دنیاست بر علیه دشمنان خویش بلند میشود. شما باید او را راهنمایی و هدایت کنید تا بتواند در مقابل دشمنان دیرینه ی خود بایستد و مقاوت تا آنها را از پای در بیاورد.از ویژگی های این بازی میتوان به کنترل آسان و گرافیک و مبارزه های بسیار زیبا اشاره کرد.

دانلود بازی

مدادهای برنده - ویندوز فون


بازی بسیار سده و مهیج برای دارندگان گوشی هایی با سیستم عامل ویندوز فون ۸ است. در این بازی شما باید با مدادهایی که در اختیار دارید میوه ها و اشیای صفحه را از وسط دو نصف کنید. این بازی تمی مشابه با بازی معروف و محبوب "فروت نینجا" دارد که البته از آن بازی دارای گرافیکی بامزه تر است. این بازی به صورت اورجینال در اختیار شما قرار گرفته است.

دانلود بازی

دونده روی خط ۲ - ای او اس


بازی Line Runner یک بازی ساده است که در سبک رکورد‌زنی بوده و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم نماید. در این بازی شما باید به کاراکتر بازی کمک کنید تا مسافت بیشتری را بدود، هرچه جلوتر بروید موانع بیشتری بر سر راهتان قرار خواهد گرفت که در صورت عبور نکردن از آن‌ها بازی را خواهید باخت. برای اجرای این بازی به iOS ۴.۳ و بالاتر نیاز خواهید داشت.

دانلود بازی


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد