وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید
وبلاگ جوانان ایرانی

وبلاگ جوانان ایرانی

مطالب مفید از سراسر اینترنت را در اینجا ببینید

نرم افزارهای کاربردی برای دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
به گزارش سخن آنلاین، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

ساعت های فانتزی و متفاوت - آندروید

  
مجموعه Clock Widget شامل بیش از ۶۰ نوع ویجت متنوع از سایت است. این ویجت‌ها جدای از نشان دادن ساعت قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا و وضعیت باتری را نیز دارا هستند. همچنین این ویجت‌ها در ۸ سایز گوناگون هستند که بسته به فضای صفحه موبایل اندرویدی خود می‌توانید سایز آن‌ها را انتخاب کنید. از قابلیت‌های خوب این ویجت‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم نمایید که با زدن بر روی ویجت هر برنامه‌ای که شما می خواهید باز شود. در این مجموعه ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال، متنی، مینیمالیست و… موجود است.

برای دانلود این برنامهاینجارا کلیک کنید.

مرورگر اینترنت - سیمبیان


Mini Browser Mobile عنوان یک مرورگر ساده و درعین حال قدرتمند برای گوشی های نوکیا سیمبیان ۳ و همچنین سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که با استفاده از این برنامه می توانید از امکانات و سرعت بیشتری در هنگام وبگردی بهره ببرید . این نسخه PLUS می باشد و دارای برتری های نسبت به سایر نسخه های این مرورگر است که ویژگی هایی همچون پشتیبانی از تب ها ، جستجو و ترجمه ، استفاده از گوگل در نوار آدرس ، پرکردن خودکار فرم های اینترنتی ، سازگاری با کوکی و در این مرورگر قابل مشاهده و استفاده هستند .

برای دانلود این برنامهاینجارا کلیک کنید.

کارهایتان را به خاطر بسپارید - ای او اس


با Awesome Note می توانید اطلاعات مختلف کاری و روزمره ی خود را در گوشی های آیفون به ثبت برسانید و آن ها را در دسته بندی های مختلف ذخیره کنید . این اطلاعات می توانند بسیار گسترده باشند به عنوان مثال کارهای روزمره ، قرارهای ملاقات ، روزهای مهم ، لینک های وب ، خاطرات ، اطلاعات مهم ، لیست خرید و … عنوان هایی برای ذخیره اطلاعات شما هستند .

برای دانلود این نرم افزاراینجاکلیک کنید.

پزشک همراه - جاوا و بادا

نرم افزارهای کاربرد برای گوشی های با سیستم عامل جاوا برای دانلود قرار گرفته شده است و در خود مواردی را جا داده است که بسیار مفید و آموزنده است و بدون شک کتابی به زبان فارسی با این جامعی برای موبایل تا به حال ارائه نشده است.

پزشکی:
- تعریف پزشکی
- تاریخچه پزشکی
- شاخه های پزشکی
- بیوگرافی مشاهیر پزشکی
- دانشگاه های علوم پزشکی ایران
کمک های اولیه:
- تاریخچه کمک های اولیه
- بیماری های شایع
- بیماری های مناطق آسب
- درمانهای خانگی
- آموزش کمک های اولیه

برای دانلود این نرم افزاراینجارا کلیک کنید.
باشگاه خبرنگاران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد